FANDOM

Bryle
Rasa ...
Grupa Ssaki
Pożywienie GMO
Poziom IQ 300pkt
Bryle to zwierzęta o bardzo wysokim poziomie IQ. Zostały stworzone całkiem przypadkowo podczas eksperymentu naukowego.

Wygląd Edytuj

Bryle to chude zwierzęta. Są bardzo rzadko spotykane na ziemi, ciekawym faktem jest też że żyją one na Plutonie, Marsie i Jowiszu. Na oczach mają wyjątkowy wzór przypominający okulary (stąd ich nazwa). Mają długie miękkie futro prawie zawsze białe. Wyróżniają je bardzo małe łapki.

Osobowość Edytuj

Bryle są bardzo przyjaznymi zwierzętami. Chętnie się bawią, zabawa z nimi to rzadkość gdyż występują rzadko na ziemi. Są bardzo mądre, umieją mówić w ludzkim języku. Znają około 123 ludzkie języki.

Występowanie Edytuj

Na ziemi żyją około 34 sztuki. Nie są one blisko siebie, ale najwięcej sztuk żyje na terenach mroźnej Antarktydy. Są zdolne do życia w każdych warunkach. Rasa ta powstała stosunkowo niedawno na ziemi w wyniku nieudanego eksperymentu naukowego z udziałem psa i kota. Mieszkają głównie na innych planetach takich jak Pluton czy mars. Mają zdolności do życia w innych atmosferach przez wysoko wykształcone płuca.

Ciekawostki Edytuj

  • Mają wysoko wykształcone płuca, dzięki czemu mają zdolność życia na innych planetach.
  • Nie jedzą ;( biedaczki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki